2012. július 9., hétfő

Péntek délután Karlosszal.

Gyönyörűen haladok a tanulmányokban, Zeusz hátán lépésben már különböző testgyakorlatokat tudok bemutatni. Kinyújtott karral bátran forgolódom jobbra balra, hajolok előre hátra. Sőt, könnyű ügetésben nem kapaszkodom semmibe. Mondjuk, hogy a táj körülöttem milyen, arról nincs semmi tudomásom, mert a szemem le nem veszem a ló füléről. Amennyiben a két lófül oldalra vagy hátra fordul, az azt jelenti, hogy valami nem odaillőt vett észre és ennek beláthatatlan következményei lehetnek. Nekem kell előbb tudomást szereznem a nem várt incidensekről.


Karlosz welness


Mára Zeusz beteget jelentett. Kollégája Karlosz nemes egyszerűséggel tegnap oldalba rúgta. Senki nem látta az előzményeket, nem derült ki, hogy Karlosz valóban jogosan döntött úgy, hogy barátját megbünteti, viszont nem gondolhatott bele tettének következményébe, miszerint ma ő fog dolgozni Zeusz helyett is.






Karlosz magasabb Zeusznál, már a paták tisztogatása nehezebben ment, az egyedüli felülésről nem is álmodtam. Szabályosan feldobtak a lóra, ott fenn a magasban aztán megkapaszkodtam.
Elindult a futószáras tanulás, ment minden flottul. Karlosznak van egy tulajdonsága, ellenállhatatlan vágyat érez arra, hogy bejusson a kőr közepébe és ott Erika előtt leblokkoljon. Ezt a tulajdonságát kihasználva, elkezdtük tanulni a száras irányítást. Be kellett ismernem, hogy a kerítés mellett végigfutó villanypásztor jobb és erősebb irányító volt nálam.

A nagy lovarda


 Viszont Karloszon a lovaglás roppant kényelmes volt. Ügetés közben a mozgása olyan volt mint egy ringó hintóé. Egyenletesen lépett, sokkal jobban tudtam tartani a ritmust. Voltak olyan pillanatok, amikor minden testtartásomra oda tudtam figyelni, ami azt jelenti, hogy kezdtem érteni és élvezni a lovaglást.
A tanya szaporodott kettő darab 8 hetes macskakölyökkel. Ahogy meglátták a kutyánkat, mindketten egyszerre váltak sziszegő 20 cm-es üvegmosó kefévé. Rögtön látszódott rajtuk, hogy egészen komoly macskák, amit a kutyánk el is hitt és nem közeledett feléjük. Egyébként mindennel játszottak, fára fel, fáról le.
Holnap folytatás következik Karloszon, akkor már én leszek az úr, mivel ma lovaglás után lekenyereztem őt egy almával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése